Analityka internetowa

Masz problem z analizą dostępnych danych dotyczących działań marketingowych? Potrzebujesz szczegółowego raportu o użytkownikach swojej strony? Chciałbyś się dowiedzieć jak wygląda ścieżka do zakupu lub jak trafnie inwestować środki w kampanie online? Analityka odpowiada na pytania ważne dla Twojego hotelu.

Konfiguracja instalacji Google Analytics

analyticsCzy wiesz że nawet 90% stron hoteli ma nieprawidłową instalację Google Analytics? Nie pozwól, aby strona Twojego hotelu znajdowała się w tym gronie. Prawidłowa instalacja i konfiguracja narzędzia analitycznego daje Ci pewność, że zbierasz rzetelne dane będące podstawą wiarygodnych analiz. Jeśli korzystasz już z Google Analytics przygotujemy dla Ciebie audyt istniejącej instalacji. Skonfigurujemy Twoje narzędzie w sposób, który będzie dopasowany do potrzeb hotelu, a bezpłatną wersję zmienimy w pełną dodatkowych funkcji maszynę niczym nie ustępującą kosztownej wersji Google Analytics 360.

Przygotujemy kokpity menedżerskie które pozwolą Ci na analizowanie najpotrzebniejszych danych z punktu widzenia hotelarza i uprościmy Twoje codzienne zmagania z analizami. Mając na uwadze, że sukces analiz tkwi w zasobach ludzkich zapewnimy odpowiednie warsztaty z zakresu analityki internetowej. Wyznaczymy cele, które pomogą Ci osiągnąć sukces w określonych obszarach działań.

Analizy i raporty

Z pewnością nie raz zadawałeś sobie pytanie czy prowadzone przez Ciebie kampanie Adwords lub Social Media wpływają na rezerwację? Ale czy wiesz jak przeanalizować ich wpływ na sprzedaż? Czy znasz szczegóły ścieżki zakupowej swoich Klientów? Czy potrafisz wyciągnąć wnioski pozwalające na optymalizację tych działań? Jeśli nie – pomożemy Ci w tym oraz w wielu innych aspektach analityki internetowej. W ramach konsultingu oferujemy:

  • pomoc w opracowaniu strategii marketingowej opartej o Twoje dane,
  • przygotowywanie raportów niestandardowych,
  • analizy ruchu na stronie i zachowań użytkowników,
  • tworzenie charakterystyk persony czyli Twojego idealnego klienta dla segmentu b2b i b2c,
  • analizę ścieżek zakupowych Twoich użytkowników,
  • optymalizację lejka konwersji,
  • dedykowane branży hotelarskiej modele raportowania usprawniające wykonywane przez Ciebie analizy,
  • opracowywanie standardów tagowania kampanii reklamowych,
  • modelowanie atrybucji konwersji,
  • inne procesy i raporty zależne od Twoich potrzeb.

 

Zobacz co zyskasz dzięki powierzeniu analityki internetowej firmie Get In Web


  • Poprawne dane – będziesz miał pewność, że Twoja instalacja zbiera prawidłowe dane. Wdrożymy rozwiązanie monitorujące prawidłowość zbieranych danych i reagowanie na anomalia.
  • Indywidualną konfigurację – branża hotelarska jest specyficzna, a każdy hotel unikatowy – przygotujemy instalację spełniającą oczekiwania działu marketingu i dyrekcji.
  • Warsztaty w Twoim hotelu – przeszkolimy Twój marketing aby maksymalnie wykorzystywał analitykę internetową i nowe funkcje. Przekażemy nasze analityczne now-how Twojemu zespołowi.

Zadbaj razem z nami o rzetelność Twoich danych i analiz!

Zadzwoń do nas – tel. 533 928 603 lub napisz – biuro@getinweb.pl i przekonaj się co możemy dla Ciebie zrobić!

  Szczegóły kontaktu »