Audyty Google Adwords

DLA BRANŻY HOTELARSKIEJ

ico_adwordsTwoje kampanie wymknęły się spod kontroli? Brak efektów lub raport ze słabymi wynikami zwalił Cię z nóg? Wyszukiwane hasła pokazują jakie ogromne środki marnujesz? Potrzebny Ci jest audyt dotychczasowych działań, który wskaże możliwe błędy i problemy w prowadzonych kampaniach.

 

_marketing_planKampanie Google Adwords dla hoteli to jedne z trudniejszych i bardziej pracochłonnych branż. Duże rozproszenie wyszukiwanych haseł, specyfika rynku, sezonowość, różne grupy docelowe odbiorców i inne czynniki sprawiają, że wiele agencji prowadzi nieefektywne kampanie marnując budżet reklamodawcy. Pozornie niskie wynagrodzenie prowizyjne może doprowadzać do ogromnych zaniedbań na koncie. Jednocześnie nadal na porządku dziennym jest nierzetelność i niechlujstwo agencji prowadzących kampanie co sprawia, że hotel dodatkowo traci na wizerunku.

Nasza propozycja obejmuje ocenę dotychczasowych działań w zakresie Google Adwords w formie obszernego raportu ze wskazaniem słabych i mocnych stron wraz z rekomendacją zmian.

Ocenimy jakość Twojego konta Google Adwords na poziomie kampanii, grup reklamowych i słów kluczowych. Sprawdzimy czy dobrane słowa kluczowe są trafne i przynoszą dla Twojego hotelu korzyści. Ocenimy architekturę kampanii, jakość tworzonych reklam i ich efektywność, wykorzystywanie rozszerzeń reklamowych, prace optymalizacyjne nad kampaniami wykonywane przez Twoją agencję i wiele innych czynników mających wpływ na wyniki kampanii. To właśnie jakość prowadzonych kampanii ma ogromny wpływ na realne koszty pojedynczych kliknięć.

Sprawdzimy czy prowadzone działania angażują Twoich użytkowników na stronach docelowych oraz czy kampanie realizują postawione przed nimi cele. Zweryfikujemy czy kampanie przynoszą korzyści dla Twojego hotelu oraz jaki mają wpływ na Twoją sprzedaż.

Kiedy warto zlecić wykonanie audytu?


  • gdy masz obawy co do jakości prowadzonych kampanii
  • jeśli chcesz dowiedzieć się gdzie tracisz budżet
  • jeśli chcesz poznać przyczyny braku konwersji
  • jeśli chcesz efektywnie zwiększyć sprzedaż poprzez kanał CPC

Jakie informacje zawiera audyt?


  • pełną analizę struktury konta
  • pełną analizę efektywności kampanii
  • ocenę pracy agencji na koncie
  • propozycje metod naprawczych

Dlaczego warto nam powierzyć audyt dla Twojego hotelu?


  • doskonale znamy branżę hotelarską budując kampanie dla renomowanych polskich marek od ponad 9 lat
  • posiadamy ponad 13 lat doświadczenia z programem Adwords jako jedni z pionierów w Polsce
  • audyty przygotowywane są przez praktyków z ogromną wiedzą w budowaniu i optymalizacji kampanii
  • nasi eksperci są certyfikowanymi specjalistami Google Adwords i Google Analytics

Pomożemy Ci znaleźć odpowiedź na jedno konkretne pytanie – gdzie marnujesz pieniądze!

Zadzwoń do nas – tel. 533 928 603 lub napisz – biuro@getinweb.pl i przekonaj się co możemy dla Ciebie zrobić!

  Szczegóły kontaktu »