Audyt Google Analytics

Twoje kampanie wymknęły się spod kontroli? Brak efektów lub raport ze słabymi wynikami zwalił Cię z nóg? Wyszukiwane hasła pokazują jakie ogromne środki marnujesz? Potrzebny Ci jest audyt dotychczasowych działań, który wskaże możliwe błędy i problemy w prowadzonych kampaniach.

 

ico_adwordsAudyt Google Adwords

Kampanie dla hoteli w Google Adwords należą do trudniejszych branż. Duże rozproszenie wyszukiwanych haseł, specyfika rynku, sezonowość, różne grupy docelowe odbiorców i inne czynniki sprawiają, że wiele agencji prowadzi nieefektywne kampanie marnując budżet reklamodawcy. Jednocześnie nadal na porządku dziennym jest nierzetelność i niechlujstwo agencji prowadzących kampanie co sprawia, że hotel dodatkowo traci na wizerunku.

Nasza propozycja obejmuje ocenę dotychczasowych działań w zakresie Google Adwords w formie obszernego raportu ze wskazaniem słabych i mocnych stron wraz z rekomendacją zmian.

  • Ocenimy jakość Twojego konta Google Adwords na poziomie kampanii, grup reklamowych i słów kluczowych.
  • Sprawdzimy czy dobrane słowa kluczowe są trafne i przynoszą dla Twojego hotelu korzyści.

Google Adwords

your content

Ocenimy architekturę kampanii, jakość tworzonych reklam i ich efektywność, wykorzystywanie rozszerzeń reklamowych, prace optymalizacyjne nad kampaniami wykonywane przez Twoją agencję i wiele innych czynników mających wpływ na wyniki kampanii. Sprawdzimy czy prowadzone działania angażują Twoich użytkowników na stronach docelowych oraz czy kampanie realizują postawione przed nimi cele. Pomożemy Ci znaleźć odpowiedzi na jedno konkretne pytanie – gdzie marnujesz pieniądze!

ico_analyticsAudyt Google Analytics

Ponad 80% stron polskich hoteli gromadzi niepoprawne dane – nie bądź jednym z nich. Tylko prawidłowa konfiguracja narzędzia pozwoli Ci na ocenę działań online Twojego hotelu oraz pokaże jak zwiększać zyski. Podczas audytu sprawdzimy istniejącą instalację Google Analytics oraz zaproponujemy i wdrożymy zmiany, które pozwolą Ci uzyskać lepszą wiedzę o Twoich użytkownikach. Przygotujemy rozwiązania, które pozwolą Ci śledzić zachowania Twoich potencjalnych Klientów. Zaawansowana konfiguracja Google Analytics oparta o możliwości Google Tag Managera pozwoli Ci na maksymalizację zwrotów z inwestycji w reklamę.

Docelowe strony konferencyjne wymagają innych wskaźników do mierzenia efektywności niż strony dedykowane klientom indywidualnym. Hotel miejski potrzebuje innych metryk niż hotel wypoczynkowy. Wiedząc o tym, a także o wielu innych czynnikach, przygotowujemy konfigurację dopasowaną do potrzeb Twojego hotelu, pozwalającą na łatwe analizy oparte o rzetelne dane. Zaprojektujemy konfigurację, która pozwoli Ci mierzyć efekty ze wszystkich kampanii online, dzięki czemu będziesz mógł precyzyjnie lokować swoje budżety marketingowe. Jednocześnie sprawimy, że Twoja instalacja systemu do analityki internetowej będzie dla Ciebie przyjazna i czytelna.

[ed_download_file id=”6254″ title=”no” show_content=”no” style=”slide” tagline=”Please provide an email address where we should send the download link.” email_placeholder=”Your email here” submit=”Get download link”]

Chcesz aby Twój hotel efektywnie wykorzystywał narzędzia Google?

Zadzwoń do nas – tel. 533 928 603 lub napisz – biuro@getinweb.pl i przekonaj się co możemy dla Ciebie zrobić!

  Szczegóły kontaktu »