piątek 17, listopad, 2017
Google serwuje ciekawą nowość związaną z platformą Google Adwords. Rozszerzenie promocji, bo o nim mowa doskonale dopasowane jest branży hotelarskiej i pozwala efektywnie zwiększyć siłę i wartość przekazu reklamowego poprzez dodanie do reklamy informacji...
poniedziałek 30, październik, 2017
Artykuł ekspercki w miesieczniku Hotelarz nt. kanałów ruchu na stronie hotelu. Pozyskiwanie ruchu to kluczowy w analityce internetowej zestaw raportów standardowych, pozwalających na sprawdzenie w jaki sposób użytkownicy trafiają na stronę internetową hotelu. Rozpoczynając...
poniedziałek 30, październik, 2017
Artykuł ekspercki w miesieczniku Hotelarz dot. wprowadzenia do narzędzia Google Analytics. Rozpoczynamy cykl warsztatów z analityki internetowej dla hotelarzy opartej o popularną i bezpłatną platformę Google Analytics – narzędzie doskonale znane w teorii, ale...