OFERTA

Oferujemy rozwiązania pozwalające na efektywne pozyskiwanie Gości indywidualnych i biznesowych.
Tworzymy innowacyjne kampanie w Google przynoszące mierzalne korzyści!

Google Adwords dla hotelarstwa

Masz kampanie w Google które nie przynoszą rezultatów? Poprowadzimy je z gwarantowaną skutecznością obniżenia kosztów i podniesienia ich jakości. A może Twój hotel nie korzysta jeszcze z Google Adwords? Zobacz nasze innowacyjne rozwiązania dla Gości indywidualnych i biznesowych.

Audyty kampanii Google Adwords

Twoje kampanie wymknęły się spod kontroli? Brak efektów lub raport ze słabymi wynikami zwalił Cię z nóg? Wyszukiwane hasła pokazują jakie ogromne środki marnujesz? Potrzebny Ci jest audyt dotychczasowych działań, który wskaże możliwe błędy i problemy w prowadzonych kampaniach.

Analityka internetowa dla hoteli

Masz problem z analizą dostępnych danych dotyczących działań marketingowych? Potrzebujesz szczegółowego raportu o użytkownikach swojej strony? Chciałbyś się dowiedzieć jak wygląda ścieżka do zakupu lub jak trafnie inwestować środki w kampanie online? Analityka odpowiada na pytania ważne dla Twojego hotelu.

Optymalizacja współczynnika konwersji

Narzekasz na małą liczbę rezerwacji lub wiesz, że mogłoby ich być więcej? Twoi Klienci rozpoczynają proces rezerwacji ale go nie kończą? Brakuje Ci zapytań konferencyjnych pomimo wydatków na reklamę w segmencie b2b? Być może strona Twojego hotelu wymaga optymalizacji współczynnika konwersji.
Wojciech Sroka jest wysokiej klasy ekspertem w zakresie promocji hotelu w Internecie.
Dzięki jego doradztwu i działaniom, sprzedaż w hotelu wyraźnie wzrosła.

– Józef Bąk – Hotel Halny –

Jak pracujemy?

1

Analizujemy dane

Wykorzystujemy wszystkie dostępne dane analityczne i benchmarkujemy konkurencję – analizujemy informacje, które pozwolą na dobór odpowiedniej strategii.
2

Opracowujemy strategię

W oparciu o cele biznesowe hotelu przygotowujemy strategię nastawioną na efekt – projektujemy kampanie przynoszące bezpośrednią sprzedaż.
3

Projektujemy i uruchamiamy

Mamy zbiór dobrych praktyk dla hoteli zebranych przez ponad 9 lat pracy z Adwords, nietuzinkowe pomysły oraz indywidualne podejście do każdego obiektu.
4

Optymalizujemy i raportujemy

Regularnie pracujemy na koncie i optymalizujemy kampanie. Nasz zaawansowany system raportowania uwzględnia wszystkie kluczowe wskaźniki efektywności z punktu widzenia hotelu.