Artykuł ekspercki w miesieczniku Hotelarz dot. wprowadzenia do narzędzia Google Analytics.

Rozpoczynamy cykl warsztatów z analityki internetowej dla hotelarzy opartej o popularną i bezpłatną platformę Google Analytics – narzędzie doskonale znane w teorii, ale w praktyce wykorzystywane zaledwie w niewielkiej części swoich możliwości. Cykl otworzy elementarz będący wprowadzeniem do analityki internetowej, aby w następnej kolejności zagłębić się w bardziej tajemnicze wskaźniki, cele i konwersje e-commerce, segmentowanie użytkowników, raporty niestandardowe czy ścieżki wielokanałowe. Przedstawione zostaną sposoby oceny efektywności strony internetowej, prowadzonych kampanii i pracy agencji zewnętrznych oraz sprawdzone metody automatyzacji pracy z narzędziem analitycznym. Czytelnicy Hotelarza uzyskają dostęp do wiedzy i gotowych rozwiązań, które znacznie zwiększą możliwości bezpłatnej wersji Google Analytics.

Pobierz pełny artykuł w PDF
Publikacja w portalu E-Hotelarz.pl