- pomoc w opracowaniu strategii marketingowej opartej o Twoje dane,
- przygotowywanie raportów niestandardowych,
- analizy ruchu na stronie i zachowań użytkowników,
- tworzenie charakterystyk persony czyli Twojego idealnego klienta dla segmentu b2b i b2c,
- analizę ścieżek zakupowych Twoich użytkowników,
- optymalizację lejka konwersji,
- dedykowane branży hotelarskiej modele raportowania usprawniające wykonywane przez Ciebie analizy,
- opracowywanie standardów tagowania kampanii reklamowych,
- modelowanie atrybucji konwersji,
- inne procesy i raporty zależne od Twoich potrzeb.
Zobacz co zyskasz dzięki powierzeniu analityki internetowej firmie Get In Web
- Poprawne dane – będziesz miał pewność, że Twoja instalacja zbiera prawidłowe dane. Wdrożymy rozwiązanie monitorujące prawidłowość zbieranych danych i reagowanie na anomalia.
- Indywidualną konfigurację – branża hotelarska jest specyficzna, a każdy hotel unikatowy – przygotujemy instalację spełniającą oczekiwania działu marketingu i dyrekcji.
- Warsztaty w Twoim hotelu – przeszkolimy Twój marketing aby maksymalnie wykorzystywał analitykę internetową i nowe funkcje. Przekażemy nasze analityczne now-how Twojemu zespołowi.