- dopasowanie oferty do potrzeb Klienta – sprawdzimy czy przekaz reklamowy jest dopasowany do prezentowanej treści czy Twoja oferta spełnia oczekiwania wchodzącego użytkownika,
- unikatową propozycję sprzedaży – ocenimy wartość Twojej oferty sprawdzając czy Twoja witryna odpowiada na ważne pytanie – „Dlaczego Twój klient powinien kupić u Ciebie, a nie w konkurencyjnym hotelu”,
- czytelność przekazu tekstowego i graficznego – ocenimy czy prezentowana oferta spełnia oczekiwania użytkownika oraz co możesz zrobić aby skrócić czas na zrozumienie przekazu do minimum,
- elementy zachęcające do podjęcia akcji – sprawdzimy czy Twoja strona zachęca do podjęcia akcji w trakcie odwiedzin czy raczej sprzyja przekładaniu decyzji na później.
Co zyskasz dzięki optymalizacji współczynnika konwersji?
- zwiększysz liczbę rezerwacji online i kontaktów telefonicznych
- zwiększysz ilość zapytań biznesowych
- podniesiesz zaangażowanie użytkowników i jakość ruchu na stronie hotelu
- podniesiesz efektywnie ilość kontaktów od Klientów