Optymalizacja współczynnika konwersji

DLA BRANŻY HOTELARSKIEJ

Narzekasz na małą liczbę rezerwacji lub wiesz, że mogłoby ich być więcej? Twoi Klienci rozpoczynają proces rezerwacji ale go nie kończą? Brakuje Ci zapytań konferencyjnych pomimo wydatków na reklamę w segmencie b2b? Być może strona Twojego hotelu wymaga optymalizacji współczynnika konwersji.

Stronę internetową Twojego hotelu obrazuje lejek zwężający się ku dołowi. Jest to pewna metafora pozwalająca zrozumieć zachowanie użytkowników na stronie – do Twojego lejka wpadają wszyscy odwiedzający witrynę jednak tylko nieliczna część wychodzi przez niego realizując nasze cele (dokonuje rezerwacji pakietu, wysyła formularz, zapisuje się na newsletter itp.).

funnel_conversion_model

Współczynnik realizacji tych celów określamy mianem współczynnika konwersji. Od jakości kanałów ruchu oraz strony internetowej zależeć będzie, jak wiele osób wpadających do lejka wyjdzie z niego pozostając Klientem Twojego hotelu. Celem optymalizacji jest podniesienie wartości współczynnika konwersji a więc rezerwacji czy leadów biznesowych.

Od ponad 9 lat wspomagamy polskie hotele w uzyskiwaniu jak najlepszych wyników przez ich witryny. Specjalizujemy się w optymalizacji źródeł pozyskiwanego przez hotel ruchu. Pomagamy hotelarzom odkryć słabe elementy strony które wpływają na porzucenia witryny lub brak decyzji co do zakupu oferty.

Ocenimy efektywność realizowania celów przez Twoją witrynę na podstawie danych pochodzących z Google Analytics poznając sposoby na optymalizację lejka sprzedaży w Twoim hotelu. Wspólnie z Tobą opracujemy kluczowe wskaźniki efektywności dla klienta indywidualnego i biznesowego. W ramach usługi optymalizacji współczynnika konwersji analizujemy:

Element oferty – optymalizacja konwersji
  • dopasowanie oferty do potrzeb Klienta – sprawdzimy czy przekaz reklamowy jest dopasowany do prezentowanej treści czy Twoja oferta spełnia oczekiwania wchodzącego użytkownika,
  • unikatową propozycję sprzedaży – ocenimy wartość Twojej oferty sprawdzając czy Twoja witryna odpowiada na ważne pytanie – „Dlaczego Twój klient powinien kupić u Ciebie, a nie w konkurencyjnym hotelu”,
  • czytelność przekazu tekstowego i graficznego – ocenimy czy prezentowana oferta spełnia oczekiwania użytkownika oraz co możesz zrobić aby skrócić czas na zrozumienie przekazu do minimum,
  • elementy zachęcające do podjęcia akcji – sprawdzimy czy Twoja strona zachęca do podjęcia akcji w trakcie odwiedzin czy raczej sprzyja przekładaniu decyzji na później.

Wprowadzimy rozwiązania pozwalające na minimalizację porzuceń systemu rezerwacji oraz utraconego ruchu b2b. Wdrożymy procesy optymalizacji kanałów, które pozwolą Ci efektywniej wykorzystywać budżet reklamowy.

Pomożemy Ci poznać słabe strony docelowe, które powodują, że tracisz ruch oraz zaproponujemy metody naprawcze mające na celu podniesienie współczynnika konwersji na stronie Twojego hotelu. Procedura przeprowadzana jest bez zbędnego angażowania marketingu hotelu czy administratora technicznego witryny. Dzięki optymalizacji jednorazowym nakładem uzyskasz większą sprzedaż bez zwiększania budżetu marketingowego.

Co zyskasz dzięki optymalizacji współczynnika konwersji?


  • zwiększysz liczbę rezerwacji online i kontaktów telefonicznych
  • zwiększysz ilość zapytań biznesowych
  • podniesiesz zaangażowanie użytkowników i jakość ruchu na stronie hotelu
  • podniesiesz efektywnie ilość kontaktów od Klientów

Pomożemy Ci w skutecznie poprawić konwersję w Twoim hotelu!

Zadzwoń do nas – tel. 533 928 603 i przekonaj się co możemy dla Ciebie zrobić!

  Szczegóły kontaktu »